Zadnjih par godina svjedoci smo strelovitih promjena u našim životima. Niti nas je itko tražio da se mijenjamo, niti smo to htjeli; ali smo morali.
Veliku promjenu je doživio i online svijet, ustvari, doživio je ekspanziju jer u jednom trenutku smo sjedeći zaključani u svojim stanovima i kućama komunicirali, živjeli, kupovali i putovali samo online.
Danas nije ništa bolje, jer pandemiju koja nam je zagorčala živote i donijela velike promjene u poslovanju naslijedio je rat. Pošast koja će nam tek pokazati da trenutno stanje nije najgore. Na žalost.
Mnogi poduzetnici su tek s pojavom pandemije shvatili važnost online poslovanja, postojanje i online reputacije dok su oni koji su to shvatili prije nekoliko godina lakše preživjeli novonastalu situaciju.
Digitalni marketing je procvjetao na našim područjima, jer poznat je da mi kasnimo za svijetom minimalno desetak godina, ako ne i više i mnogi su shvatili kako je oglašavanje na društvenim mrežama i putem google ad-ova profitabilnije, jednostavnije i jeftinije a rezultati su puno bolji i konkretniji.
Sama činjenica da se prodaja vrši putem interneta omogućila je mnogim proizvođačima i trgovcima smanjenje fiksnih troškova (za najam prostora, režija, plaća) i omogućila im puno veće tržište i to ne samo u lokalnoj zajednici već diljem Europe i svijeta. O ostalim beneficijama nećemo sada.
No kako to obično biva, tako i mi još uvijek tapkamo u mraku i proučavamo i učimo na svojim pogreškama po metodi pokušaja i promašaja jer studij digitalnog marketinga ne postoji, iako bi se mogao napraviti nekakav konkretan digitalni marketing online i olakšati mnogima njihovo poslovanje.
Jedan od kolegija bi definitivno trebalo staviti Vođenje društvenih mreža. To je zanimanje koje se jako brzo proširilo po domovini i to uglavnom kod mlađe populacije koja je shvatila da boomerima i x generaciji može prodavati nešto na slovo m pod bubrege. Jedna od glavnih pitanja i tabu tema uz vođenje društvenih mreža je cijena. No nitko ne pita koliko je stručna ta osoba koja će raditi taj posao i što će raditi i na koji način. Posao vođenje društvenih mreža će biti jedno od glavnih zanimanja u budućnosti i za to se treba početi pripremati jer kako je krenulo živjet ćemo virtualno jer metaverse samo što nisu stigli i kod nas. No pustit ćemo sada metaverse sa strane i pozabaviti se trenutnim problemom.
Dakle, kome se obratiti kada napokon nakon deset mjeseci patnje shvatimo da više nismo u stanju voditi svoje društvene mreže, da to ne izgleda nikako i da nema baš zadovoljavajućih rezultata? Pa agenciji za društvene mreže, iako bi mnogi radije izabrali agenciju za putovanje, iako je vrlo vjerojatno da će i one biti u ovoj branši uskoro, kada ćemo putovati s VR naočalama na nosu. Jedna od agencija koja vam mogu pomoći, odnosno okrenuti vašu poslovnu nepovoljnu situaciju naopako je Agencija www.666-999.hr . Sedam godina iskustva u online svijetu je relativno dobra referenca za pomoć oko vaše online reputacije.
Postoje mnogi tečajevi za društvene mreže i ima ih par dobrih i korisnih, no većina je prodavanje magle, a kako mnogi od nas ne znaju prepoznati maglu, uplate ga i na kraju ne budu ništa pametniji. Pokušajte izbjeći takve situacije i posavjetujete se sa stručnjacima prije nego što krenete u nešto nepoznato. Oni će vam dati par pitanja koje trebate pitati te „profesore“ i ako odgovori budu politički korektni, znate da ćete se nagutati magle. Bježite od tamo. Jer ne može vam netko prodavati tečaj o povećanju broja followera na Instagramu ili Tik Toku, a sam ima 432 pratitelja. Zašto ne primjeni svoje znanje na sebi, pitao bi se netko realan?!?
Mnogi od nas ne žele prihvatiti stručne savjete jer ipak mi znamo najbolje što je dobro za nekog drugog. Tako i teško prihvaćamo kritiku i dobronamjeran savjet kako da poboljšamo online reputaciju, a i povećamo prodaju svoj proizvoda ili usluga. Jedno morate znati; ono što je super nama, ne mora biti super svima ostalima i obrnuto. Kada to shvatimo onda će nam biti puno lakše graditi svoju online reputaciju i povećavati profite prodajući svoje usluge i proizvode. Online i virtuala su budućnost, nemojte živjeti u prošlosti!
Promjene u online svijetu
Zadnjih par godina svjedoci smo strelovitih promjena u našim životima. Niti nas je itko tražio da se mijenjamo, niti smo to htjeli; ali smo morali.
Veliku promjenu je doživio i online svijet, ustvari, doživio je ekspanziju jer u jednom trenutku smo sjedeći zaključani u svojim stanovima i kućama komunicirali, živjeli, kupovali i putovali samo online.
Danas nije ništa bolje, jer pandemiju koja nam je zagorčala živote i donijela velike promjene u poslovanju naslijedio je rat. Pošast koja će nam tek pokazati da trenutno stanje nije najgore. Na žalost.
Mnogi poduzetnici su tek s pojavom pandemije shvatili važnost online poslovanja, postojanje i online reputacije dok su oni koji su to shvatili prije nekoliko godina lakše preživjeli novonastalu situaciju.
Digitalni marketing je procvjetao na našim područjima, jer poznat je da mi kasnimo za svijetom minimalno desetak godina, ako ne i više i mnogi su shvatili kako je oglašavanje na društvenim mrežama i putem google ad-ova profitabilnije, jednostavnije i jeftinije a rezultati su puno bolji i konkretniji.
Sama činjenica da se prodaja vrši putem interneta omogućila je mnogim proizvođačima i trgovcima smanjenje fiksnih troškova (za najam prostora, režija, plaća) i omogućila im puno veće tržište i to ne samo u lokalnoj zajednici već diljem Europe i svijeta. O ostalim beneficijama nećemo sada.
No kako to obično biva, tako i mi još uvijek tapkamo u mraku i proučavamo i učimo na svojim pogreškama po metodi pokušaja i promašaja jer studij digitalnog marketinga ne postoji, iako bi se mogao napraviti nekakav konkretan digitalni marketing online i olakšati mnogima njihovo poslovanje.
Jedan od kolegija bi definitivno trebalo staviti Vođenje društvenih mreža. To je zanimanje koje se jako brzo proširilo po domovini i to uglavnom kod mlađe populacije koja je shvatila da boomerima i x generaciji može prodavati nešto na slovo m pod bubrege. Jedna od glavnih pitanja i tabu tema uz vođenje društvenih mreža je cijena. No nitko ne pita koliko je stručna ta osoba koja će raditi taj posao i što će raditi i na koji način. Posao vođenje društvenih mreža će biti jedno od glavnih zanimanja u budućnosti i za to se treba početi pripremati jer kako je krenulo živjet ćemo virtualno jer metaverse samo što nisu stigli i kod nas. No pustit ćemo sada metaverse sa strane i pozabaviti se trenutnim problemom.
Dakle, kome se obratiti kada napokon nakon deset mjeseci patnje shvatimo da više nismo u stanju voditi svoje društvene mreže, da to ne izgleda nikako i da nema baš zadovoljavajućih rezultata? Pa agenciji za društvene mreže, iako bi mnogi radije izabrali agenciju za putovanje, iako je vrlo vjerojatno da će i one biti u ovoj branši uskoro, kada ćemo putovati s VR naočalama na nosu. Jedna od agencija koja vam mogu pomoći, odnosno okrenuti vašu poslovnu nepovoljnu situaciju naopako je Agencija www.666-999.hr . Sedam godina iskustva u online svijetu je relativno dobra referenca za pomoć oko vaše online reputacije.
Postoje mnogi tečajevi za društvene mreže i ima ih par dobrih i korisnih, no većina je prodavanje magle, a kako mnogi od nas ne znaju prepoznati maglu, uplate ga i na kraju ne budu ništa pametniji. Pokušajte izbjeći takve situacije i posavjetujete se sa stručnjacima prije nego što krenete u nešto nepoznato. Oni će vam dati par pitanja koje trebate pitati te „profesore“ i ako odgovori budu politički korektni, znate da ćete se nagutati magle. Bježite od tamo. Jer ne može vam netko prodavati tečaj o povećanju broja followera na Instagramu ili Tik Toku, a sam ima 432 pratitelja. Zašto ne primjeni svoje znanje na sebi, pitao bi se netko realan?!?
Mnogi od nas ne žele prihvatiti stručne savjete jer ipak mi znamo najbolje što je dobro za nekog drugog. Tako i teško prihvaćamo kritiku i dobronamjeran savjet kako da poboljšamo online reputaciju, a i povećamo prodaju svoj proizvoda ili usluga. Jedno morate znati; ono što je super nama, ne mora biti super svima ostalima i obrnuto. Kada to shvatimo onda će nam biti puno lakše graditi svoju online reputaciju i povećavati profite prodajući svoje usluge i proizvode. Online i virtuala su budućnost, nemojte živjeti u prošlosti!
Archives
Categories