• Home
  • Ljubav prema finim kremama i parfemima

Ljubav prema finim kremama i parfemima

December 12, 2023 admin 0 Comments

Družili smo se s Draženkom Pleško, direktoricom 8. festivala estetike Abeceda ljepote koji će se održati 10. veljače 2024. godine u Zagrebu, zaljubljenicu u fine kreme, vrhunsku kozmetiku i parfeme. Draženka nam je pričala o sebi i svojim planovima, aktivnostima ali i izazovima sa kojima se susreće na svom poduzetničkom putu.

Draženka Pleško direktorica Festivala estetike Abeceda ljepote
Draženka Pleško

Možete li nam se malo predstaviti i reći nam kako ste započeli svoju karijeru u industriji ljepote s tvrtkom Abeceda ljepote?

Za sebe mogu reći da sam jednostavna i realna osoba. Imam malo prijatelja s kojima volim otići na putovanje ili na piće ili večeru. Volim more, ples, cipele na visoku petu.  Fine kreme za njegu lica i parfeme.  Živimo u neizvjesnom vremenu u kojem treba cijeniti iskrenost i povjerenje kao najvrednije ljudske osobine i po tom načelu kreiram svoj dan i život.

Moja karijera u industriji ljepote s tvrtkom  Abeceda ljepote počela je nakon dugogodišnjeg rada u vlastitim beauty centrima u i izvan Zagreba, i nakon odlične suradnje sa stranim partnerom. Sam početak rada u beauty industriji bio je na početku studija kada sam radila s doktoricom i obiteljskom prijateljicom u našem prvom zajedničkom beauty salonu. Time sam stekla ogromno iskustvo u radu svih dijelova estetske industrije u Hrvatskoj i izvan.

Kao dijete, što vas je zanimalo i što ste željeli postati kad odrastete? Koliko se to razlikuje od vašeg trenutnog puta u industriji ljepote?

Kao dijete zanimale su me životinje i htjela sam postati doktor za životinje. Studirala sam animalne znanosti i uz rad u estetskoj industriji studij i završila no nikada nisam radila u struci. Moj hobi bio je ples. Od baleta, suvremenog plesa, latino plesova, a plesnu poduku imala sam godinama uz najbolja plesna imena Hrvatske. Kao dijete govorila sam da ću postati balerina. No život nije takav kakav želimo i danas se put razlikuje od interesa. S vremenom  sam zavoljela estetiku, nekako je to više ” ženski interes ” pa se nije bilo teško prilagoditi.

Koji su bili ključni trenuci ili iskustva koja su vas usmjerila prema području ljepote i organiziranju festivala ljepote?

Ključni trenutak koji me je usmjerio u rad u području ljepote bio je smrtni slučaj u obitelji još u mladosti kada sam počela raditi s tada vrlo cijenjenom doktoricom i prošla edukacije u svim područjima ljepote koja su tada bilo dostupna.

Nakon dugogodišnjeg rada sa stranim partnerima na beauty eventima  i stjecanja znanja i iskustva u organiziranju evenata odlučila sam početi raditi samostalno festival estetike po uzoru na svjetske kongrese.

Kako ste se educirali i pripremali za ulogu direktorice tvrtke Abeceda ljepote? Jeste li imali formalno obrazovanje ili ste stekli iskustvo kroz praksu i rad na terenu?

Pripremu za ulogu direktorice imala sam kroz iskustvene metode, praksu i rad na terenu. Iskustvo je najveća prednost kod uloge direktora, jer svakodnevni rizik i stres kojeg nosi odgovornost funkcije ne dobivaju se formalnim obrazovanjem. Mislim da je u ulozi direktora bilo koje firme bitno obrazovanje koje nosi druge prednosti, komunikaciju i moć no bitnije je iskustvo i sposobnost.

Koji su bili najveći izazovi s kojima ste se susreli na početku svog puta u industriji ljepote i kako ste ih prevladali?

Najveći izazov bio mi je dobiti klijenta koji ima tražene rezultate bilo da se radi o tretmanu ili o brendiranju tvrtke kojeg radim s cijelim timom ljudi. Predanim radom i ciljanim planom za klijenta prevladam i taj strah od neuspjeha.

Kako se vaša strast prema ljepoti i organizaciji manifestira u radu s Abecedom ljepote danas? Koje su vaše glavne uloge i odgovornosti kao direktorice?

Strast je nit vodilja u  svakom poslu, prema ljepoti strast ima svaka žena pa je u tome i moj posao lakši. Svaka žena pa tako i ja volim lijepe stvari od mode do ljepote i sve što me zanima privatno povežem koliko god je moguće u poslove Abecede. Svi brendovi vole biti prvi u poretku tako da i sam naziv Abeceda olakšava rad s klijentima. Uloge i odgovornosti direktorice su svestrane jer smo još uvijek mala firma u kojoj direktor radi puno stvari da bi sve funkcioniralo, od pripreme za marketinga, traženja klijenata, knjigovodstva…ponekad nije lako to sve posložiti. Odgovornost je pratiti da klijent dobije sve što je tražio na vrijeme i koliko god je moguće s maksimalnim rezultatima za klijenta.

Koje su vaše vizije i ciljevi za budućnost tvrtke Abeceda ljepote? Kako se nadate da će se vaša uloga i posao dalje razvijati?

Vizija mi je najbolje pozicionirati tvrtku na tržište. Za sada smo jedina tvrtka koja ima event uživo, online magazin i tv produkciju. Cilj mi je sve povezati da radi kao cjelina, da klijent ima svoju promociju kroz sva tri kanala. Razvoj nam je kroz nekoliko godina na strano tržište  ili bar regionalno kroz franšizu.  Za sada nam je proboj na strano tržište uspjelo  jedino s magazinom.

Koji su najveći izazovi s kojima se suočavate kao direktorica Abecede ljepote i kako se nosite s njima?

Najveći izazov mi je brendiranje novog klijenta prvenstveno kroz event Festival estetike. Već smo nekoliko klijenta lansirali na tržište a koji su krenuli upravo s Festivala estetike. Veliki je stres upoznavati tržište s nekim novim, educirati prvi puta tržište o tome. Nikad ne znaš kako će to tržište prihvatiti i nikad ne možeš u početku planirati rezultate. Metode rada pokazale su se uspješnima za već nekoliko klijenata. Cijeli put je stresan, no sam ishod obično iznesemo sa zadovoljstvom .

Možete li nam reći nekoliko postignuća kojima ste posebno ponosni u vašoj karijeri u industriji ljepote?

Postignuća su od Festivala estetike kada smo prvi puta radili plasman na tržište aparata EFB Beaute  za trajno uklanjanje dlačica, edukacije za područje kozmetike, reviju talijanske škole za modu i dizajn Callegari Crno na crno plus dimenzija, natjecanje u make upu na tema Gejša, natjecanje u nail dizajnu Nugenessis brenda, promocija salona za muškarce, lansiranje na tržište Hrvatske Parfemske Kuće i organizacija njihovog prvog MasterClassa u izradi parfema.

Koji savjet biste dali mladim ljudima koji žele slijediti vaš put i uspjeti u industriji ljepote?

U industriji ljepote velika je konkurencija, svi žele biti lijepi sve je ” na van ” ljepota je potreba suvremenog društva. Svaki dan otvaraju se novi estetski centri, no na tržištu ostaju samo najbolji. Poruka za mlade je da budu dosljedni da ne odustaju na prvom lošem trenutku u poslu, da imaju svoj cilj i viziju. Put nije lagan, ali dosljednost je ono što mora dovesti do cilja. Da ste uspjeli u svom poslu znat ćete kada netko treći počinje raditi isto što i vi. Ali original je samo jedan. Ostalo su kopije, neka vas to ne plaši.

Kako ste započeli svoju karijeru u organiziranju festivala ljepote i produkciji televizijske emisije “Abeceda ljepote”?

Organiziranje Festivala estetike bilo je kao nastavak na poslove koje sam već obavljala za stranog partnera. Festival estetike Abeceda ljepote je manja verzija velikih sajmova kozmetike jer je i Hrvatska mala zemlja. Pokušavamo se držati nečeg što je novo i inovativno i prilagoditi se potrebama tržišta. Organizacija javnog događaja zahtjeva veliki angažman u marketingu i godinama smo izdvajali velike iznose za marketing Festivala.  Vlastita televizijska produkcija daje nam mogućnosti da radimo tijekom cijele godine i promoviramo sudionike Festivala a i ostale beauty brendove. Time smo i partnerima Festivala dali dodatnu vrijednost sudjelovanja na Festivalu.

Možete li nam reći nešto više o samoj ideji iza festivala ljepote i kako ste došli na tu ideju?

Prateći sajmove ljepote izvan Hrvatske, ideja mi je bila jedan takav ponuditi i na hrvatskom tržištu. No kako je Hrvatska manje tržište, nisam željela imati klasičan sajam kozmetike, nego jedinstveni koncept koji bi sadržavao i zanimljive panel rasprave, radionice, edukacije, izlagače. Ideja se rodila prije 9 godina,  kada je održan prvi Festival, ide uspješno i danas je već u organizaciji 8. po redu Festival.

Kako biste opisali svoj pristup organizaciji festivala ljepote i emisije “Abeceda ljepote”?

Organizacija Festivala estetike je jako zahtjevan poslovni korak. Na tržište lansiramo nove brendove što je jako odgovorno. Moramo povezati i direktne kontakte i društvene mreže i profesionalce. To organizacijski nije lako. Više se držimo koncepta direktnog pristupa, ne za mase nego za profesionalce. Uglavnom to radimo uspješno, iza nas je nekoliko brendova koji danas rade uspješno a prvi puta su se predstavili na Festivalu estetike. Jedini brend koji nije za profesionalce a prvi puta je predstavljen na Festivalu estetike je iz svijeta parfema,  a brend bilježi  ogromne rezultate i veliku prepoznatljivost na tržištu nakon naše promocije.

S obzirom na svoje iskustvo, s kim ste najviše uživali surađivati u sklopu festivala ljepote i emisije?

Svaki brend je poseban na svoj način. Svaka žena voli znati više o svim estetskim tretmanima, kozmetici. Tako da sam uživala sa svakim brendom. No moja su strast parfemi, a na jednom od Festivala nastao je i parfem Abeceda ljepote tako da sam se najviše veselila brendu parfema i  njihovom plasmanu  na tržište.

U emisiji je puno brendova na samo jednom snimanju. Svi su zanimljivi na svoj način pa mi je teško nekoga izdvojiti. Nekako nam je i meni i timu na terenu, najljepše opustiti se za kraj snimanja u nekom restoranu. Tu se svi najviše družimo, komentiramo.

Koje su prednosti suradnje s vama kao producenticom i voditeljicom emisije “Abeceda ljepote” za domaće poznate osobe i zvijezde?

Mislim da je to prvenstveno moje znanje i iskustvo iz područja kozmetike. Gotovo da za sve estetske priloge u emisiji ne trebam posebnu pripremu. Razgovori su spontani, me može me iznenaditi pitanje na terenu. Prednost je i u tome da zvijezde i poznate osobe uvijek slušam i gledam ispuniti sve njihove zahtjeve i sve su dogovorimo da svi budu zadovoljni.

Koje su konkretne aktivnosti koje poduzimate kako biste pružili podršku poduzetnicima u beauty industriji kroz vašu platformu i događanja?

Aktivnosti su usmjerene na potrebe pojedinca za ljepotu i zdravlje. Tako npr. na Festivalu estetike poduzetnici mogu dodatno promovirati svoje brendove putem promocijskog materijala, ili nekih manjih aktivnosti poput mjerenja indeksa tjelesne mase, kreiranje zdravog jelovnika, davanje savjeta o make upu. Podržavamo i učenike u suradnji sa školama gdje osluškujemo potrebe učenika te im složimo nešto edukativno, tako je to ove godine bila radionica iz specijalnih make up efekata.

Možete li nam dati primjer neke uspješne suradnje s poduzetnikom iz beauty industrije koja je proizašla iz vašeg festivala ili emisije?

Svaka firma ima svoje poslovne  tajne, pa da ne otkrivam javno imena. Ali to su sigurno suradnje s tvrtkama koje prodaju opremu ili kozmetiku s hotelima, sa školama. To su kvalitetne suradnje jer strukovna škola je odličan potencijal za kupce. Suradnje nastaju i s dobrim predavačima, u doba korone nakon Festivala razvile su se jedinstvene škole za jedan brend koje su bile priznate i izvan Regije. Tu se povezalo nekoliko sudionika s Festivala da bi u tome uspjeli.

Kakvi su vaši planovi u pogledu festivala ljepote i emisije “Abeceda ljepote”, te kako namjeravate dalje podržavati poduzetnike u beauty industriji?

Idući Festival je u planu 10. 2. 2024. Plan je malo modernizirati koncept u skladu s vremenima. Nedjelja nije dan u kojem želimo raditi pa ćemo imati Festival samo jedan dan. Plan je dobiti samo najbolje estetske brendove. Svake godine s posebnom strašću radim Festival jer postojimo već godinama i stvaramo nova tržišta i kontakte za pojedince.

Emisija je počela svoju treću sezonu, idemo po zadanoj licenci ali uvodimo i goste poduzetnike jer i oni su zvijezde, sa zvijezdama donosimo ekskluzivne izjave i razgovore, a da se gledatelj može poistovjetiti sa zvijezdom i sponzorom. Želimo postići efekt da gledatelj kaže ” i ja bih to “.

Možete nam reći kako ste došli na ideju da stvorite vlastiti parfem, Abeceda ljepote?

Godinama želim imati svoj parfem jer sam strastveni ljubitelj parfema. Sve je krenulo od Festivala estetike i suradnje s parfemskom kućom na jednom Festivalu.

Koje su bile inspiracije i motivacije koje su vas vodile pri stvaranju parfema Abeceda ljepote?

Željela sam da parfem bude brendiran a za potrebe suvremene poslovne žene.

Možete li nam opisati proces stvaranja parfema? Kako ste odabrali note i kombinacije mirisa koje su činile konačni proizvod?

Kod kreacije parfema treba samo znati svoje želje oko nota parfema, ambalaže i naziva. Sve ostalo rade druge osobe zadužene za kreaciju parfema. Uvijek sam voljela parfem Light Blue i Armani Si pa su kod izbora nota birane note tih, po meni najboljih svjetskih parfema. Abeceda ljepote je unikatnog mirisa a na tragu ta dva spomenuta.

Koje su karakteristike i osobine parfema Abeceda ljepote? Kako biste opisali njegovu aromu?

Parfem predstavlja modernu samosvjesnu ženu. Inspiriran je notama najboljih svjetskih parfema, vanilije, ruže, ambroxana te posebne note pupoljak divlje ribizle.

Kako biste rekli da se parfem Abeceda ljepote ističe u odnosu na druge parfeme na tržištu?

Upravo po svojim sastojcima koji nisu tako česti u parfemima. Pupoljak divlje ribizle je zahtjevan sastojak za kombinaciju.

Kakve reakcije i povratne informacije dobivate od korisnika parfema Abeceda ljepote?

Korisnice parfema su vrlo zadovoljne mirisom i postojanošću.

Koje su prednosti korištenja parfema koji je kreirala osoba s vašim iskustvom i stručnostima u beauty industriji?

Iskustvom sam stekla znanje da znam svoje vlastite želje i ciljeve ali i realno utvrditi koje su potrebe suvremene žene u današnjim vremenima. Također, sa svojim iskustvom na tržište stavljam samo provjeren i ispravan proizvod za upotrebu na koži.

Kako parfem Abeceda ljepote doprinosi vašoj misiji promicanja ljepote i samopouzdanja?

Parfem služi za brendiranje tvrtke i promocija je odlična. Izdvaja nas od klasičnih promotivnih poklona, te nas i to čini jedinstvenima.

Kako biste opisali osjećaj koji želite da korisnici dožive kada nose parfem Abeceda ljepote?

Da se žena koja nosi parfem osjeća samopouzdano i dopadljivo i sebi i drugima. Bez obzira na to je l’ dnevno komunicira s poslovnim partnerima pa ih mora ” zavesti ” ili s osobama suprotnog spola.

leave a comment