Savjetnica za komunikaciju na društvenim mrežama i influencer marketing. Sedam godina u influencer marketingu i komunikacijama je u ovoj potpuno novoj branši jako puno. Kako sama kaže, sve radi naopako i drugačije, ali na taj način dolazi do željenih rezultata u skladu s ciljevima i mogućnostima. I sama influencerica s velikim brojem pratitelja na svim društvenim mrežama Maja zna kako komunicirati s publikom, ciljanim skupinama i kako poslati poruku kroz prave komunikacijske kanale i to bez pucanja u prazno.
Formalno znanje donosi s Fakulteta informatike i organizacije, PPC akademije, te Londonske škole odnosa s javnošću, a neformalno je naučila što publika voli, što želi i što im je interesantno, a što ne.
Klijentima pomaže da izbjegnu pogreške, ne gube vrijeme na pokušaje i promašaje, rado dijeli svoje iskustvo i znanje.
Nakon života na korporativan način, odluka da pokrenem svoj modni brend Botun i otvorim modi atelje je najbolja nakon rođenja moja dva sina. Strastvena sam zaljubljenica u modu, sport i život. Majka, supruga i poduzetnica. Poštujem vrijednost i trud svih koji rade svojim rukama i trude se svim silama prolaziti kroz turbulentna poslovna razdoblja. Rado pomažem ljudima svojim savjetima i iskustvom. Podrškom i poštovanjem se mogu ispričati lijepe i značajne poslovne priče.
Iako samo mlada i zaigrana, godine poslovanje u doba korone i rata daju mi kredibilitet i iskustvo koje se može brojati skoro kao u psećim godinama.Sa svojih 25. godina ostvarila sam se kao majka i supruga, poduzetnica i borkinja za ono što je nama majkama najvažnije. Razlog mog postojanja i vožnja slaloma u poslovnom svijetu je definitivno moj dvogodišnji dječak. U event industriju ušla sam s 19. godina, pripala mi je čast biti asistentica u organizaciji Miss Hrvatske. Vrlo važna i bitna funkcija koja me usmjerila k putu kojim želim koračati u budućnosti. Organizacija, eventi, događaji, mladost i ljepota koja stvaraju pozitivu u poslovnom svijetu. Svojim angažmanom u Pink Wing-u gdje sam osim upoznavanja načina funkcioniranja jedne meni potpuno strane poslovne sfere naučila jako puno o organizaciji i prodaji te važnosti networkinga. Upravo to iskustvo mi je bilo okidač za pokretanje vlastitog businessa, tj. obiteljskog businessa. Pandemijske 2020. godine sam sa sestrom osnovala tvrtku RIA EVENT d.o.o. te ušla u poduzetničke vode. Bavimo se organizacijom modnih i poslovnih događaja te posredništvom u zapošljavanju na poslovima modela i hostesa. Posebno me raduje rad s djecom kroz našu Modnu školu, koja mi dođe kao razbibriga i opuštanje.Jako volim svoj posao i sve što on nosi, iako je ponekad stresno i izazovno, nastojim uživati u svakom svom organiziranom događaju i zadovoljnom klijentu.
Borna Marković diplomirao je ekonomiju na Sveučilištu u Zagrebu, 20+ godina iskustva u poslovanju. Kroz godine rada i iskustva na poslovima analize financija, financijskih izvještaja i izvora financiranja, dosegao je razinu priznatog financijskog analitičara i stručnjaka iz područja financija, poslovnog planiranja i analize. Njegovo stručno znanje ponajviše se reflektiralo na užu specijalizaciju iz područja korporativnih financija, pa do razvojnih programa i programa restrukturiranja tvrtke. Kao najveću svoju prednost ističe vrlo jaku bankarsku i financijsku mrežu po cijelom svijetu. U slobodno vrijeme vozi brdski bicikl i bavi se fotografijom.
Kada ti se pruži mogućnost da sama kreiraš kuhinju za vlastiti restoran na samom vrhu zgrade s koje puca predivan pogled na Zagreb i obronke zagrebačke gore, ne propuštaš je. Moderan i nadasve inovativan restoran postao je vrlo brzo poznat po vrhunskoj hrani i odličnim vinima i ljubaznom osoblju. Od 2006. godine kada je počela moja kreativna priča stvorili smo brend koji je poznat i van granica lijepe naše jer suradnja s poznatim svjetskim Chefovima omogućila nam je zavidnu poziciju na gastro karti Europe i svijeta. Tijekom mog poduzetničko pothvata učila sam i istraživala od najboljih u mnogim renomiranim kulinarskim kutovima svijeta. Jako volim prirodu i boravak u njoj tako da smo oživjeli obiteljski projekt podizanja vinograda i izgradnje vinarije na otoku Visu. Dosadašnje bogato radno iskustvo mi je neizmjerna pomoć u realizaciji tog iznimno zahtjevnog projekta gdje smo u kratkom vremenu stvorili vrhunske proizvode pod brendom Vislander koji su prepoznati i priznati od renomiranih enoloških stručnjaka. Neizostavni dio mog rada je humanitarni rad kroz pomaganje ljudima koji su se našli u teškim ekonomskim uvjetima, a posebno me ispunjava kada je taj rad usmjeren na dobrobit djece.
Ivana Ožegović vlasnica je knjigovodstvenog ureda od 2012. Završila je srednju III. ekonomsku školu i MA-LU školu za samostalnog knjigovođu u Zagrebu te Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvo u Opatiji.
S obzirom na to da voli izazove u životu i s namjerom da se riješi treme od javnog nastupa, krenula je s predavanjima i tu se rodila ljubav za prijenosom znanja. Uz to je stalna autorica članaka u časopisu Udruga.hr, povremena savjetnica na telefonskim linijama Računovodstvo i porezi u praksi, autorica nekoliko priručnika te poslovna savjetnica u pronalaženju najboljeg modela prilikom kretanja u poslovni svijet i u reorganizaciji strukture ako postoje problemi u poslovanju.
Najveći izazov u životu bio joj je u nekliko tjedana donijeti odluku o tome da proba otvoriti ured u nepoznatom gradu gdje nikoga ne poznaje stoga ju je životni put odveo u Split, gdje uz Zagreb, danas živi i radi. Uvrštena je među 15 mikropoduzetnica u vlasništvu žena prema projektu 1u4 milijuna (Mastercard i Jutarnji list) te među 7 najuspješnijih hrvatskih poduzetnica prema Women in Adria.
Stava je da ništa nije nemoguće, a u slobodno vrijeme bavi se jahanjem, putovanjima šetnjama te je aktivna članica Udruge Glas poduzetnika.